یلدا مبارک


باغبان کرده فراموش که سیبی دارد ...

از هردری سخنی

اس ام اس شب یلدا

.

.

.

من بلندای شب یلدا را / تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را / با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود !؟ / عجب زجری بود !؟

غم آن شب که شب یلدابود ...یلدامبارک         

.

.

.

شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک       

.

.

سهم من از شب یلدا شاید

قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست       

.

.

شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس

دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان

کنار سفره ای از عشق خالی

شبی مایوس و سرگردان دارم امشب           

.

.

امشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم

شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ، شب زایش نور و روشنائی

بر تو ایرانی مبارک

            

.

.

باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ،از دل شب یلدا

جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد

یلدایتان مبارک

.

.

.

.

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق.

.رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

.

.

شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیان

اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق و

دوستی طولانی ترین شب سال را منور کند

یلدا مبارک

.

.

یلدا، دختر سیاه موی بلند بالا، یادگار نام وطن

میوه پائیز ایران و عروس زمستان، در راه است

او را بر سفره مهر بنشانیم و با نسل فردا پیوندش دهیم

ایرانی بودن را فراموش نکنیم. یلدا مبارکباد

.

.دوستان خوب همانند گلهای قالیند"نهانتظارباران دارندنهدلهره چیده شدن"دایمی اندوماندگار"مناسبتهاتنهابهانه ایست تاازبهترینهایادکنیم ...یلدامبارک



نوشته شده در چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:21 بعد از ظهر توسط رحیم افشار| |


Power By: LoxBlog.Com